همکاری ایلان ماسک با وحوش تروریست حماس

ایلان ماسک اعلام کرد برای همکاری با نیروهای امدادگر در غزه اینترنت ماهواره ای استارلینک را در خدمت قرار خواهد داد.

این در حالی است که محدوده نوار غزه مشکلی برای ارتباطات موبایل و اینترنت ندارد، و این کار تنها خدمتی به گروه حماس در ردیابیهای پهپادها و موشکهای آنهاست.

آیا ایلان ماسک یک دلسوز نفهم است یا این اقدام او همسو با اهداف روسها در تبادل پیشرانه های فضایی و نهادهای تروریستی وابسته به محمد بن سلمان است؟

پیش از این شرکت بوستون داینامیکس که سازنده رباتهای پیشرفته جنگجو است در همکاری با بن سلمان و در پوشش پروژه مرگ آفرین نئوم در شمال غربی عربستان در نزدیکی اسرائیل، قصد ایجاد یک هاب تروریستی رباتیک و بسیار پیچیده را داشت که آنرا خنثی کردیم و احتمال آن می رود شخصیتها و شرکتهای بزرگ دیگری نیز در خدمت به تروریسم اسلامی، زیر میزی دریافت کرده باشند.

این تخصص اسلام ننگین و این راهزنان تاریخی است که در پوشش چهره حق بجانب و با حفظ ظاهر برای کشتن انسانها و شر آفرینی، نهادهای مختلف را استخدام می کنند.

در جریان خیزش سراسری زنان و دختران ایران در سال گذشته این مردک بر خلاف ادعاهایش هیچ کمکی نکرد در حالی که میتوانست. ریا و دورویی و پنهانکاری خصیصه حقه بازها و دشمنان و خائنین به مردم است.

حال متوهمینی که پیوسته دم از این می زنند که جهان زیر سیطره تاریک صهیونیسم است کلاهشان را بالاتر بگذارند و کمی چشمانشان را باز کنند، چگونه می شود که یک ملت باستانی که مالک سرزمینهای مادری خود نیز هست بیش از ۷۰ سال نتوانسته یک روز خوش را تجربه کند و از شر اسلام و اینهمه فشار تروریسم رهایی یابد؟ در حالی که قاره آفریقا که تا همین چند صده گذشته رنگ تمدن به خود ندیده بود دارای هزاران کیلومتر مرزکشی و کشورهای درندشتی است که معلوم نیست از کجا سبز شده اند و مشکلی هم در آن وجود ندارد. 

نباید اجازه داد جیره خواران جهان اسلام و آنها که چشم طمع به سرزمین باستانی یهودیان دارند با لفاظی و در پوشش های ساختگی ما را فریب دهند.

برای نمونه در بین کنشگران ایرانی داریم کسانی را که برای ایران بزرگ، کوروش و پادشاهی ایران یقه پاره می کنند اما یهودی ستیزی و اسرائیل ستیزی آنان کاملا همسو با جمهوری اسلامی و روسها است و عجیب یادشان می رود کوروش بزرگ یهودیان را آزاد ساخت و بر سرزمینهای خود مسلط نمود.

این روزها به این موارد خوب دقت کنیم. اسرائیل و اورشلیم متعلق به ملت یهود است و دو تمدن دروغین و جعلی اسلام و مسیحیت برای اثبات حقانیت الهی خود، بدنبال تصرف این سرزمین و نابودی یهودیان به عنوان شاهدین این دروغپردازی تاریخی هستند، همین یک نکته را بدانیم بسیاری از پیچیدگیها در رفتارهای عجیب نهادها و شخصیتها برایمان آشکار می شود.

یکشنبه / مهرشید ۷ آبان ۶۳٨۷ شاهنشاهی